Testar och testar och testar.

Nu känns det som jag har gått igenom det mesta idag. Bockar av den ena saken efter den andra, om varför Bellis krånglar med maten. Första halvan av flaskan går bra, ca 100 ml, men inte andra hälften. Varför?

- Provade MAM strl 3 idag, då blev det för mycket flöde.
- Provade att ge henne 4 månaders ersättning, samma beteende vid matningen.
- Försöker att rapa henne så mycket som det bara går.

Vad kan man prova härnäst? Vad kan detta egentligen bero på? Tur jag ska till BVC imon. Får prata lite med henne igen. Varför kan det inte bara rulla på och fungera som det ska?
En sista teori som jag har, är tänder. Är det därför som hon bråkar? Men borde hon inte bråka från första början då? För jag har jue både läst och hört att det kan krångla med maten när tänder är på gång.

Blir knöpp på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0