Tisdag idag

Idag så bär det av om någon timma eller så till käraste Fia Hall, och sen är det meningen att jag ska åka på föräldra grupp. Har dock ingen lust alls, så får faktiskt se hur det blir med den saken.
Var och handlade på Maxi igår, och ibland har dom riktigt bra erbjudanden (:
Jag är något av en sko-oman (: Dom säljer nu "Uggs" för 149 kronor. Beige, mörkblå och ljusrosa! Förälskade mej i de ljusrosa när vi var där igår, men käraste Daniel "förbjöd" mej att köpa dom, då jag har 2 lagerhyllor fulla med skor. Men man kan väl aldrig få för mycket skor? :D 
Tänkte faktiskt att jag skulle smita förbi där idag och köpa dom iaf, får väl gömma dom för honom eller nått! :D 

Någon som är sugen på att hitta på något i veckan är välkommen att höra av sej. Är dödssugen på att hitta på massor av saker just nu. Är lite rörelseförhindrad, då jag får ha 850 just nu, vill inte köra för mycket med den med Bellis i, då jag får ha henne i baksätet. Plus att den är svindyr att köra :/ Hör av er, snälla! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du vet att vi alltid vill hitta på nått jag å Alvin =)

2010-09-07 @ 08:06:26
Postat av: emma

sälj ngra av dina gamla skor vettja :) tradera is the shit! så kan han inte säga ngt om att du investerat i ett par nya :D

2010-09-07 @ 21:05:32
URL: http://krakradion.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

Alexandra, Absolut! I'm game (:

Emma, Men jag gillar jue alla mina skor, så då kan jag jue inte sälja dom! :D

2010-09-08 @ 06:49:19
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0