Tisdag morgon.

Inatt har jag inte behövt att gå upp och mata Blelis iaf, har varit riktigt skönt att slippa, men varför ändras det och håller på från dag till dag? :/ Blir lite tokig.
Idag med matningen på morgonen så var det likadant som det krånglade, inte nått skoj. Hon åt jättebra fram tills halva flaska, då jag brukar rapa henne så hon får ner lite mer mat. När vi skulle fortsätta på nästa halva, då krånglade de. Stretar emot och skriker, suger lite och om igen..
Fick tipset om att det kanske kunde vara hålet i flaska som är för litet, har tänkt på det också, och det kanske är så. Hon har just nu MAM 2, som är från 2 månader och nästa är MAM 3, som är från 4 månader. Hon kanske redan är där, vem vet? Sen är de jue inte alltid som man kan gå efter rekomenderade månader, då alla barn är olika som dom jämt påpekar :D 
Synd att jag glömde köpa dom napparna i Ullared i hlegen, tänkte jag skulle köpt dom i förebyggande syfte, och nu sitter jag utan. Får väl åka in till stan sen och köpa kanske. 

Sen i eftermiddag så är det mammagrupp, inte bestämt mej om jag ska gå dock.
Och efter det iaf så är det en värderare som ska komma hit och kika på huset och värdera upp det, ska bli riktigt kul att se vad man får för värde! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0