tomt.

Känner mej ganska så tom på inspiration just nu.
Mår inget bra och det känns bara som att allt fortfarande krånglar med Isabell.
Maten är fortfarande ett mysterium varje gång som vi ska äta. Ibland äter hon jättebra, och ibland inte. Men provade igår iaf att ge henne Baby semp 1 igen, för jag tänkte att det kunde vara onödigt att slänga ett helt paket om hon ändå kunde äta det, men det ville hon inte. Blev helt vansinnig och det blev en bra kamp. Bytte till 2an i flaskan och det fungerade bättre.
Trött på denna ständiga kamp. Och att aldrig veta hur natten kommer vara när man lägger sig. Känner mej totalt slut för stunden. Inte alls roligt. Grötig i huvet och slut i kroppen.
Tycker att allt bara skulle fungera vid detta laget nu, inte alls ha så mycket krångel nu.
Hon har dessutom gått från att ätit 200 ml till 140 ml igen, det börjar oroa mig lite. Fick jue en ny tid till att väga henne nästa vecka, och känns väl som att jag ska ta den. Måste se iaf hon går upp eller inte. Visst, hon äter bättre nu är förra veckan, men ändå.

Denna natten har faktiskt varit bättre dock. Vet inte riktigt vadjag gjort, men tror jag mest ignorerat att hon gnällt eller vritt och vänt på sej. Var uppe vid 2.45 och matade en sväng, la ner henne vid 3 igen, då sov hon. Men sen kunde jue inte jag somna om, och då höll hon på och gny i sängen. Men tror jag måste mest ha ignorerat det, för jag har sovit ganska så mycket sen ändå. Några små stunder har jag vaknat, men inget speciellt egentligen. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0