Torsdag idag!

Jaha, så var denna vecka snart över den med! Herregud vad tiden går fort, men samtidigt så jäkla långsamt!
Idag så kom Stéph på lite morgonkaffe innan hon begav sig till sin syster. Och snart kommer Helen hit på ytterligare lite kaffe och fika :D
Och senare så kanske det blir in till stan och träffa Stéph och Alexandra innan Stéph beger sig hemåt igen :/ Tråkigt verkligen. Har varit underbart att haft henne här. Även om det bara varit för ett par timmar, men saknar henne sjukt mycket. För stunden så har jag inte känt mej så ensam..

Bellis ligger nu, efter ett jäkla bråk och en massa skrik med maten. Vet inte om det var magont, eller bara en massa trötthet och hunger som ställde till de. Bråkade i 20 minuter innan jag fick i henne mat iaf, och hon slocknade på 2 sekunder efteråt. Skönt ändå.
Inatt har hon sovit oroligt igen, gud vad det är fruktansvärt när hon gör det. Har säkert varit uppe en 4-5 gånger igen och tryckt i nappen. Höll på som sjutton fram till kvart i 6 ungefär, och när vi skulle gå upp vid 6.15-6.30 nånting, så ville hon helst fortsätta sova. Men nu har jag gett mej på ett nytt försök till rutiner, så då vill jag helst att hon ska gå upp då.

Får se hur det blir med rutiner, är jue som sagt inte det enklaste, men nu är hon ändå 3 månader nästa vecka, och tycker att nu borde de ändå fungera att få till några slags rutiner.
Skönt när det finns en massa människor som man kan prata med och få lite tips och råd utav. Riktigt skönt, känner mej inte så lost längre då.
Sen är jag en sån fruktansvärd rutin och kontroll människa, så kommer väl få panik så fort som man måste bryta rutinerna. Men de måste man jue från gång till gång om man ska kunna och vilja göra nånting. Vill jue inte sitta här för resten av livet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0