Torsdagen den 16 september.

Idag bar det iväg till staden, efter att sötaste Johanna varit här. Mötte upp Jenny och Åsa på Golden Elephant där vi käkade lite lunch. Bellis somnade otroligt gott på Jennys goa mage, och sov där en stund (:
sen drog vi oss vidare ner i stan och kikade lite. Hittade en massa fint på H&M till Bellis, men tyvärr så är man jue inte miljonär. Fasen vilket shoppingsug jag har just nu. Men det är väl så när man har som minst pengar? :/
Får hoppas att jag kan bränna ner till Ullared nästa eller näst-nästa månad, skämma bort mej själv lite tror jag. Och köpa saker till Bellis då (:

Sen åkte jag och älsklings-sessan hem, myste och busade lite, och skulle ge henne mat och lite alvedon vid kvart i 7 ungefär. Stackars sessan var så lut så hon fick i sig ca 80 ml inna hon stensomnade. Så ni ska jue bara tro att jag får gå upp i natt :S

Nu har jag ont i min hals, väldigt inte skoj. Det är väl det sista jag vill just nu, och åka på en förkylning. Typiskt. Får väl se hur jag mår i morgon.

Nu är det dags att slänga sig i soffan och mysa med älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0