Trött, rådlös, irriterad, ledsen, förvirrad.

Ännu en jobbig natt. Började med att hon vaknade, eller vred och vände sig och gav ifrån sej en massa ljud. Gav henne nappen, och hon somnade vidare. Vid 2 var det dags igen, gav henne nappen och hon somnade vidare. Sen vid tre likadant. Men då funkade de inte med nappen. Vände på henne och la henne på sidan samtidigt som jag gick ner för att hämta mat. Funkade, hon sov ju iaf en timma. 
Nu har vi varit vakna en timma i sträck, och ser inte ut som att hon är sugen på att sova mer. 

Vet verkligen inte vad jag ska ta mej till nu.
Orkar inte med detta längre. 
Om det ändå hade barit så väl att det bara är och mata och sen lägga henne igen. 
Men så lätt är det inte. 
Förstår inte vad som problemet är. 

Känns ruskigt drygt innan det blir måndag och jag kan ringa BVC. Vad fan ska jag ta mej till?
Min instinkt säger mej att det är maten som är kruxet, men vad ska man göra åt det då? 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Prova den där maten som du fick på BVC nånting säger mej att den kommer att hjälpa.. Och dra ner på Minifomen..



<3

2010-09-12 @ 08:09:15
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

Tror inte att hon är alregisk mot mjölkproetin, utan att hon inte riktigt bli mätt på den maten hon får nu. Ochj jag drog ner på minifomen hela förra veckan, och tänkte slutat med den, men det blev värre.

2010-09-12 @ 08:15:04
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0