Ullared (:

Vaknade i morses, strax efter klockan 6, började med att borsta tänderna och tänkte att jag skulle hinna göra mej i ordning innan sessan vakna, men ikke, några minuter senare vaknade hon! Så var bara till att ta upp henne, mysa lite och ge henne sen mat.
Vid halv 8 tiden så bar det iväg till mamma, lämnade Bellis och åkte vidare mot Ullared. Var en hel massa folk, trångt och jäkligt var det. Men vi tog oss igenom, och fick med oss en massa saker till Bellis hem. Bland annat en fin overall, men som jag måste prova på henne, ifall den kan bli för lite för fort. Om jag kanske behöver byta den. Så är det någon som ska ner till Ullared snart, så hojta gärna till! Ifall jag behöver byta! :D

Sen åkte vi hem till lillebror som bjöd på fika, och det var riktigt mysigt! Grattis, lillebror på din 23 årsdag! :D

Sessan har varit både lugn och inte idag hos mormor, men mormor bara sätter på hörselskydden och låtsas som att det regnar (:
Hon har faktiskt sovit riktigt bra idag under dagen, och hon somnade även på väg hem, och ligger och sover nu. Ska väl väcka henne strax, så hon inte sover för länge och inte vill sova sen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0