ENSAM BARN?

En fråga som jag ofta får är: -När är det dags för en till? För det första, är Isabell snart precis ett år, hallå? För det andra, VEM har bestämt att man måste skaffa fler än ett barn? Är alla gjorda för att ha ett helt jävla fotbollslag med ungar? Min Isabell är en fantstisk tjej, underbar, vacker och den bästa som finns. Varför skulle jag vilja ha mer än det? För det tredje, jag är 25 år gammal, vem har bråttom? Jag vet i nuläget att jag inte vill ha fler barn, att jag inte vill gå igenom allting igen. Men jag utesluter inte att jag inte kommer ändra mig inom ett par år. Men att hela tiden få den frågan, att känna pressen som nästan ter sig som en tävling, gör mig ganska sporrad att gå mot strömmen totalt. Vem har påstått att alla människor är lika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0