Babysemp till Bifidus till Nan till..

..Minifom droppar med Nan till Babysemp till Semperdroppar med Babysemp..
Sånt jobb att hitta vad som passar frökens lilla mage. Hon har den senaste veckan krånglat lite med maten och betett sig som att hon vill ha maten, men ändå inte, ganska lurigt.
så blev irriterad i förrgår kväll, och tänkte att jag åker och köper Babysemp igen ist. Hon har ätit utan att krångla, varje gång. (Ta-i-trä) Hon kändes mycket mer avslappnad igår när hon sov, dock sov hon på mig i soffan i 4 timmar, för jag vågade inte lägga ner henne "/ sen somnade hon en stund i bilen med, inte alls så spänt som hon brukar, väldigt skönt. Men, man vet aldrig om det bara har varit tillfälligt, eller om det kommer fortsätta. Så fruktansvärt frustrerande att inte veta nått.
Var på BVC igår med henne också, och när jag får prata med min riktiga BVC sköterska, då är jag nöjd, hon är verkligen superbra. Kunde diskutera en massa och försökte komma på vad det kan bero på att hon är skrikig och uppjagad hela dagarna. Ska prova nu med Semperdroppar, som ska vara bra för magen med bra bakterier osv, kolla om det bara är en kändlig mage, och om det inte funkar efter ett par dagar, så ska jag prova en ersättning utan Mjölkprotein i. Och funkar inte DET, så ska jag träffa en läkare på onsdag.
Hoppas verkligen vi kan få någon ordning på detta nu.

Just nu ligger hon, men jag vågar varken hoppas eller tro att det är för en längre stund.
Jobbigt att fortfarande aldrig veta varken ut eller in, eller få ordning på några rutiner..

Kommentarer
Postat av: Emelie J

Hej. Det var allt en liten onöjd bebis du fått :) Kom i håg att vi hade lite problem med Linneas mage så då fick vi köra med mjölkfritt ett tag men vi körde nog bara nån vecka annars hade vi baby semp. Har du provat lägga i messmör i vällingen? Det funkade iaf på Linnea. Kramar

2010-08-26 @ 09:27:44
URL: http://familjenfundin.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

Ja hon är lite misnöjd, kan man lugnt säga!

Hon är ganska så bestämd av sej, tycks det som iaf!

Vi hade i olja i början, då hon var så trög i magen, men slutade sedan för vi insåg at tdet körde FÖR bra i magen och då blev hon orolig efter det. Nu verkar det, peppar-peppar, som att hon blitt nöjdare när hon fåt babysemp igen. Får hoppas att jag slipper prova med med mjölkfritt. Kraam

2010-08-26 @ 09:51:53
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0