..

Om det finns någon som läser min blogg, som känner igen sig, eller känner någon som haft det likadant eller någorlunda lika, så hör gärna av dig. Är i desperat behov av råd.
Hon är trött på dagarna, men somnar inte. Hon är ganska stressad och slappnar inte av i kroppen, otålig och orolig.

Eller någon som bara kan ge råd och tips till hur jag får henne till att känna sig avslappnad och inte orolig så att hon lättare somnar dagtid.
Har ingenting emot att ha henne vaken hela dagarna, men då vill jag gärna att hon är glad och go och inte ledsen, arg och skrikig. Vet inte vart jag tar vägen snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!! du gör förmodlingen inget fel.... mitt barn va ungefär likadan... sov kanske högst två timmar på dagen sammanlagt... då blir de ju lite gnälligt... vagnen va nog de som funkade bäst faktiskt... du har inte provat bärsjal?? om hon nu blir lugn av att du bär henne, då har du ju ändå händerna fria.... de blir bättre med tiden jag lovar... :) lycka till!!

2010-08-23 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0