Ett I-lands problem.

Det jobbigaste är att jag köpte häromdagen 3 pkt Nan 1, och samma kväll insåg jag att det är antagligen den maten som gör henne orolig och spänd, så då bytte jag jue till Baby semp. Så nu sitter jag på 3 pkt Nan 1 och vet inte vad jag ska göra med de. Vill inte slänga dom, känns lite som att kasta pengarna i sjön.
Finns det någon som kanske skulle vilja hjälpa mej och köpa dom utav mej kanske, så hade det varit otroligt snällt. I värsta fall så får jag väl slänga dom, men känns lagom onödigt.

Hör av dej!

Kommentarer
Postat av: Emelie J

Haru sparat kvittot så kan du ju bara åka till affären igen och säga att "Mannen" köpte fel välling :) Och säga att det var baby semp ni skulle ha. Det kan ju funka :)

2010-08-27 @ 10:04:00
URL: http://familjenfundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du inte öppnat dom o sparat kvittot så kan du byta dom i affären..

2010-08-27 @ 10:04:12
Postat av: Anonym

oj, läste inte att någon hade kommenterat innan..

2010-08-27 @ 10:04:51
Postat av: Emelie J

Haru sparat kvittot? Om du gjort det så kan du ju åka tillbaka till affären och säga att min man köpte fel och om du kan byta till baby semp ist..? :) Man kan ju alltid testa :)

2010-08-27 @ 10:07:40
URL: http://familjenfundin.blogg.se/
Postat av: Emelie J

Oj trodde inte det första inlägget kom med så skrev två gånger hehe :)

2010-08-27 @ 10:08:28
URL: http://familjenfundin.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej gummiz. Om du t.ex har köpt dom hos oss så kan du bara få be att få byta till baby semp. Det brukar funka även utan kvitto. Men det bästa är ju helt klart att du har det kvar. Men vet ju inte hur det funkar i andra butiker tyvärr. Puss

2010-08-27 @ 10:08:49
Postat av: Jeanetteee

Ja, jag har redan tänkt på detta också, 1½ paket är öppet och överfyllt i en burk redan, och 1 pkt är oöppnat, så klart att det skulle jag kunna byta.

2010-08-27 @ 11:05:01
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0