Högst ovanligt!

Nu är Bellis inne på sin 3 sovtimma, det är helt otroligt!
Samtidigt som jag absolut inte vågar tro att det ska fortsätta så här, för varje gång som jag fått upp förhoppningarna så rasas dom igen. Men gud vad underbart!
Det är typiskt att hon sover så gott nu när vi ska åka till stan och träffa moster och kusinis!
Får väl tyvärr väcka henne om en liten stund, men hon har jue trots allt sovit över 3 timmar, så det göra jue inte jättemycket :D

Känns som att jag för första gången på veckor nästan, kunnat andas. Det är en fantastisk känsla.
Och nu börjar jag bli uttråkad och rastlös! :P Men, detta hade vekrligen varit underbart om det hade kunnat fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0