Hon sover nu..

Innan sov hon endast 45 minuter, och vaknade lagom tills att jag la på luren med Jessica och tänkte hoppa in i en dusch. Tänkte låta en skrika sig till sömns igen, för det syntes uppenbart att hon fortfarande var trött. Men det slutade med att jag la henne på badrumsgolvet och jag fick duscha.
Var riktigt behövligt faktiskt, kände mig lite piggare, fräschare och nästan glad efteråt.

Nu ligger hon igen, än en gång sen 10 minuter sen. Hoppas verkligen på att hon sover nån/några timmar denna gången, kan behövas. Hon är inte främmande med att göra det vissa dagar, som i lördags, sov hon 4,5 timma på eftermiddagen! Trodde jag skulle behöva väcka henne då, precis som hon vaknade.
Både för min och för hennes egna skull så behöver hon sova ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0