Mammas lilla tumsugare :D

Det var nog det sista jag ville, för helt ärligt, man kan jue inte kapa av tummen sen! Lättare att dra ur nappen :D Men, det ser ut som att vi har fått oss en lite tumsugare (: Men helt ärligt, så länge som hon är nöjd och glad, så är jag nöjd och glad! Får väl bara ta till metoder senare så vi kan få ur tummen! Hon är jue knappast det första eller sista barnet som har tummen i munnen!
Lite fantastiskt bara hur man tänker att barns intellekt är, att ta tummen och suga på ist bara sådär, lite fantastiskt!

Lite typiskt ändå, för jag beställde namnappar från namnnappen.se innan jag insåg att det var såhär. Men, vem vet, kanske akn lura henne till att ta napppen sen ist, var nappar som hon kan ha 3-36 månader så (:



Kommentarer
Postat av: Charina

Söting :)

2010-08-26 @ 10:25:55
Postat av: Jeanetteee

visst är hon! :D så länge hon är nöjd så :P

2010-08-26 @ 11:13:51
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0