Tuff dag idag..

Trodde nästan att dessa dagar nu hörde till historien. Ännu en dag med en prinsessa som vägrat sova, men som varit så trött att hon knappt kunnat hålla ögonen öppna.
Det började med att jag skulle försöka lägga henne i morses 2 timmar efter att vi gått upp. Lade ner henne, och hon kräktes, vilket inte hör till det ovanliga numer, och problemen var ett faktum.
Sen har det inte gått att lägga ner henne, eller ens få henne till att sova fler gånger.
Hon har slumrat till 2 gånger på mig ungefär, men aldrig nått speciellt avslappnat.
Så hon har varit vaken HELA dagen, vilket inte har varit speciellt roligt alls. Dock har hon tait nappen mer idag, så då har jag iaf blitt lite stolt :D
Nu sover hon iaf, och jag hoppas på en betydligt mycket bättre dag imon iaf.

Nu äre time to slänga sig i soffan och mysa med marängswich! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0