En fantastisk dag igår!

Började med att Bellis vaknade ca 7.40 (sovit 20.00-7.40), åt lite, busade lite och myste lite.
La henne igen vid 10 ca och då kom Johanna ut och fikade lite. Var uppe och tryckte in nappen en gång, och hon sov 1½ timma! (: Fick lite mat igen vid 12, och vid halv 1 ungefär bar det iväg in till stan och träffa Sanna.
Isabell brukar alltid vakna när jag stannar bilen och stänger av, igår somnade hon precis när vi kom in till stan och sov 10-15 minuter i stolen i Sannas vardagsrum, framsteg! :D 
Var mysig och somnade till på min arm ytterligare några minuter senare, och vid halv 4 var det dags för mat igen och sen till Maxi och handla.  Var lugn och fin hela vägen igenom, men när vi satte oss i bilen blev hon arg!
Somnade med nappen strax innan vi kom ut ur Borås och sov ca 15 minuter efter att jag hade stängt av bilen :D
Sen somnade hon igen vi 18 och verkade inte ha några planer på att sova en kort stund denna gången!
Väckte henne vid 7, då hon skulle äta vid 8 ungefär. Men det var allt annat än populärt! Så arg och så trött.
Blev att bara slänga på henne pyjamas och i med lite mat. Åt knappt hälften av maten och jag tänkte att hon garanterat kommer vilja upp i natt nån gång. Men fröken ligger ännu i sin säng och sover! Så rent tekniskt så är hon inne på timme nummer 13 nu! :D Haha. Men nu är det nog dags vilken sekund som helst att gå upp (:

Får hälla i mig lite kaffe och invänta att hon ska gå upp, lär väl vakna så fort kaffet träffat botten i muggen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0