Monday morning

Hela helgen har nu gått, gansksa så fort skulle jag vilja säga!
Allting har funkat ganska så bra med Isabell de senaste dagarna, hon sover på dagarna och är inte längre speciellt krånglig att få att sova dagtid.
Det tråkigaste denna helgen har varit att hon istället har krånglat kvällstid. Familjen Karlsson/Malm var här i lördags kväll, och då var hon svår att få att somna. Igår var Cilla och Simon här, och det tog övern en timma att få henne att sova. Ska bli lite intressant att se om det har varit pga att det varit folk här, som hon har varit svår avslappnad eller vad det har haft att göra med. Lite jobbigt har det varir, men äsch då. (:

Idag är jag hemma och är billös, Daniel sålde sin firmabil igår, och i väntan på att hitta en ny bil, så lånade han min idag. Hoppas att han hittar en ny under dagen, annars får han nog åka 850 imon, för orkar inte sitta hemma imon med.

Så idag vet jag inte riktigt vad som dagen har att erbjuda. Ska strax natta Bellis, och då blir det iaf en dusch! :D

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Hej gumman!! skönt att du får henne att sova på dagarna! hoppas du mår lite bättre nu... <3

Snart ses vi iaf och det ska bli så kul!! Puss på er

2010-09-06 @ 08:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0